()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

یا زهرا (سلام الله علیها) ..

چهارشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۱۰ ق.ظ

₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪

امسال اگر بیرق حیـבر بالـاست

از رونق جاوבان خوטּ زهراست

تا آخر سال ذکر یا زهرا گوییم

سالے کہ نکوست از بہارش پیـבاست

✜ یــــا زهرا (س)

₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪


✜ ✜ مَــטּ تِشنہ ے نگــ ـاه( ح س ے טּ ) م ❤







  • پریسا asemani

نظرات  (۲)

سلام بزرگوار
و به زودی در قیامت پروردگارت آنقدر به تو عطا خواهد کرد، تا خرسند گردی.
سوره ضحی، آیه 5
علامه حنفیان، حافظ حسکانی با سند خود از جابربن عبدالله انصاری روایت می کند؛
روزی پیامبر(ص) بر فاطمه وارد شدند و دیدند بر دوش آن بانو لباسی از پوست شتر بود و با دست های خود آسیاب را می گرداند. رسول خدا همین که فاطمه را در این حال دیدند گریستند و فرمودند؛ ای دختر گرامی! سختی های دنیا را برای رسیدن به شیرینی های آخرت تحمل کن. آن گاه خداوند این آیه را فرو فرستاد؛ (و لسوف یعطیک ربک فترضی)
{کتاب ارزشمند سیمای حضرت زهرا علیهاالسلام در قرآن؛ اثر بزرگ احیاگر شعائر مقدسه فاطمی حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله}
دوستان بزرگوار این کتاب را تهیه کنید و در این ایام فاطمیه مطالعه کنید. حقیر را هم دعا کنید.
یا علی
شمیم رحمت
  • علیرضا.ن (پیام مهربانی)
  • سلام[لبخند]
    پیام مهربانی با آدرس جدید بروز شد.
    لطفاً لینک پیوند را اصلاح نمایید
    باتشکر.موفق باشید[گل]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">