()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

:)

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ
زندگی همهمه مبهمی از خاطره هاست ... هرکجا خندیدیم... زندگی آنجاست .. :)
  • پریسا asemani

نظرات  (۴)

امتیاز وبلاگت از نظر من بیسته!!!
پیشنهاد می کنم وبلاگت رو توی سایت من ثبت کنی تا بازدیدت هم بیسته بیست بشه.
پاسخ:
نمی خوام ..
  • دختر شبگرد
  • شب بخیر دوست من . با افتخار مطالبت رو خوندم . برای ثبت لینک دو طرفه آمادم. متنظرم.
    پاسخ:
    منتظر نباش خوب :)
    این موقع شد آپدیت کردن وبلاگ هم حال میده ها!
    مایل هستی وبلاگ هامون رو توی وبلاگ های هم ثبت کنیم؟
    پاسخ:
    نه !!
    هر کجا خندیدیم و استاد گفت چرا میخندی زندگی انجاست
    پاسخ:
    خوب ما اصولا آدم خنده رویی هستیم :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">