()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

السلام علیک یا ابا عبدالله ..

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۳ ق.ظ

سلام بر آن کس که پیکرش به خون آغشته گردید

سلام بر آن کس که حرمت خیمه ی او شکسته شد

سلام بر غریب غریبان،سلام بر شهید شهیدان

سلام بر ساکن کربلا

سلام بر آن کس که فرشتگان آسمان بر او گریه کردند

سلام بر گریبان های چاک خورده

سلام بر لب هایی که از شدت عطش خشکیده

سلام بر جان های به لب رسیده

سلام بر روح های از تن ربوده شده

سلام بر بدن های برهنه و بی کفن

سلام بر بدن هایی که زیر آفتاب گرم و سوزان رنگشان تغییر یافته

سلام بر اعضای قطعه قطعه شده

سلام بر سرهایی که بالای نیزه رفته

سلام بر شهیدی که مظلومانه کشته شد

سلام بر شهیدی که با صبر و شکیبایی در راه رضای خدا جهاد کرد

سلام بر مظلومی که یار و یاوری نداشت

سلام بر آن کس که جبرئیل به او افتخار میکرد

سلام بر آن کس که میکائیل در گهواره با او سخن میگفت

سلام بر آن کس که پیمانش شکسته شد

سلام بر آن کس که حریم او شکسته شد

سلام بر آن کس که خون او به ستم ریخته شد

سلام بر آن کس که بدنش با خون زخم ها شستشو داده شد

سلام بر محاسن به خون خضاب شده

سلام بر گونه های بر خاک افتاده

سلام بر دندان هایی که با چوب خیزران کوبیده شد

سلام بر سری که بالای نیزه رفت

سلام بر تو ای مولای من

                                   سلام بر حسین

 

  • پریسا asemani

نظرات  (۶)

سلام
به من سر نمیزنی دیگه؟؟؟گریه کنم؟؟؟
یه پست باحال گذاشتم دوس داشتی جواب بده.
پاسخ:
:))
وقتی سکوت خدا را



در برابر راز و نیازت دیدی،



نگو خدا با من قهر است!



او به تمام کائنات فرمان سکوت داده



تا حرف دلت را بشنود ،



پس حرف دلت را به او بگو...



الهی هیچکدام از آرزوهایت ، آرزو نماند...

سلام آپم آبجی جونم
دنیـــا

سیرک شده ای !

ومن چقدر شبیه دلقکها

با یک دماغ قرمز

از بس گریه کرده ام...

خدایا تو بخند

زمین پر است از دلقک.
تکرار می کنم

این واژه تکراری را

تا در مورد من تکرار کنی

چه زود می شود عادت کرد به تنهایی

این واژه را با تمام تکرارش می دانم

تمام می شود وقتی دلت


مثل نهنگ خودش را در ازار تنهایی رها کند
  • من و معبودم
  • خدایـــا !
    اینکه میگــی از رگـــِ گـــردن نزدیکتــری و ایــن حرفـــا ...
    در سطـــــحِ شعـــور و درکــــ ِ من نیــست بقـــرآن ...
    یه دیـــقه بــیــا پائــیــن ...
    بـــغــــلــــــم کـــــــــــن ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">