()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

بهای بهشت

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۲۴ ب.ظ
آری…


 گاهی بهشت را به بها (ی یک قطره اشک) می دهند

نه به بهانه (ی هفتاد سال نماز و روزه

  • پریسا asemani

نظرات  (۳)

  • سکوت.....حسرت
  • عشاق جهان در طلب دیدن یار است
    من در دو جهان طالب دیدار حسینم
    من تکیه به دیوار در کس ننمودم
    عمری است که من سایه به دیوار حسینم
    سلام
    هر قطره اشکی که در سوگ امام حسین (ع) برگونه عزاداران جاری شود آتش دوزخ را خاموش می کند. اما عکس این مطلب نیز صادق است و هر اندازه که یک قطره اشک در سوگ ایشان این همه ارزش دارد، به همان نسبت ، کم ترین سخنی علیه امام حسین (ع) و عزاداران آن حضرت برای گوینده اش زیانبار و خطرناک است. دلسرد کردن عزاداران، مسخره کردن ، و کار شکنی در این امر، خطرناک و از هر آتشی سوزنده تر است.
    امام حسین علیه السلام استثنای عالم وجود ، مؤلف بزرگ احیاگر شعائر حسینی مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی دام ظله
    یا علی
    شمیم رحمت
  • سکوت.....حسرت
  • بو حسینون ده عزیزان پرچمی اوش رنگیدی
    گنبدی اوستونده قرمزی یادگار جنگدی
    چون یاشیل اعلا یندی عباس اونون سرهنگیدی
    سن قرا پرچم گوتور بو زینبون فرهنگیدی
    ایام سوگواری سالار شهیدان رو تسلیت عرض می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">