()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

او همــ دلــ دارد ...!

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۲:۳۷ ب.ظ

از احــوالــاتــ پسر فــاطمــه بی خــبر نــباشید!

بــر او سلامــ بفــرستــید!

بــا او صــحبــتــ کــنیــد میــشنــود!

او همــ دلــ دارد ...!

سلامــ بــر تــو ایــ پــسر فــاطــمه سلــام الــلــه علیهــا

سلامــ بــر تــو ایــ همــنــشینــ زمــانــهایــ دلــسوز

سلامــ بــر تــو کهــ تــنهاییــ !

سلامــ بــر تــو حــضــرتــ عــشــقــ!

آقا جــونــ بــرگــرد بــخــدا دلــهــا تــنگــ استــ !


[❤ الــلــهم عجــل لولیکــــــ الــفــــرج ❤]

پ.ن : سیدی.....

امشب...

برای دردهایی که بین سینه ام...

سنگینی می کند

و محرمی جز تـ ــو ندارد....

دعا کـن....



  • پریسا asemani

نظرات  (۵)

سلام
خدایا
دل به ظهور عشق، چراغان کن و جان را به حضور محبوب، نور باران.
عجل لولیک الفرج
یا علی
شمیم رحمت
جمعه ها از پس هم میگذرد و او غریب تر میشود بین آدمها؛
اللهم عجل لولیک الفرج...
سلام
امام زمان ارواحنافداه:
نفع بردن از من در زمان غیبتم مانند نفع بردن از خورشید هنگام پنهان شدنش در پشت ابرهاست و همانا من ایمنی بخش اهل زمین هستم، همچنانکه ستارگان ایمنی بخش اهل آسمانند.
یا علی
شمیم رحمت
سلام
وبا موسی سی شب وعده گذاشتیم ( ماه ذی القعده) و با ده شب دیگر آنرا کامل نمودیم ؛ ( دهه اول ذی الحجه) پس میقات پروردگارش در چهل شب به سر آمد و موسی به برادرش هارون گفت : میان قوم من نایب باش و به اصلاح کارشان بپرداز و طریق مفسدان را پیروی مکن.
(سوره ی اعراف آیه 142 )
انشاالله دوستان با خواندن نماز ذی الحجه بین نماز مغرب و عشا در دهه اول این ماه در ثواب حاجیان شریک شویم.
یا علی
شمیم رحمت
سلام
شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر(ع) بر امام زمان (عج) و عاشقان امام زمان (عج) تسلیت باد.
نازل کن خودت را از دنیا مانند منزلی که یک ساعت در آن فرود آمده سپس از آن کوچ کرده ای.
یعنی دنیا را نسبت به خود منزلی خیال کن که ساعتی برای استراحت در آن فرود میائی و پس از استراحت کوچ کرده و میروی ، پس دنیا منزل ابدی انسان نمی باشد بلکه موقتی است.
این جمله از امثال تشبهی است و از امثال عامه نیست.
( امثال سائره از امام محمد باقر علیه السلام)
اسلحه اشخاص لئیم وپست سخن قبیح و زشت است.
اسلحه دست اشخاص پست همیشه فحش دادن و تهمت زدن و سخنان زشت و ناروا می باشد.
گفته اند : سخن زشت و قبیح اسلحه اشخاص پست است.
( امثال سائره از امام محمد باقر علیه السلام)
( برگرفته از کتاب ارزشمند مثل های مشهور حضرات معصومین (ع) نوشته نگین شهر تبریز استاد عالیقدر حضرت آیت الله حاج شیخ میزا عمران علیزاده )
یا علی
شمیم رحمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">