()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

تعطیل است

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۹ ق.ظ
می دانی

یک وقت هایی باید

روی یک تکه کاغذ بنویسی

تـعطیــل است ...

و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت

باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال ســوت بزنی ...

در دلـت بخنــدی

به تمام افـکاری که

پشت شیشه ی ذهنت

صف کشیده اند ...

آن وقت با خودت بگویـی

بگذار منتـظـر بمانند
 
پ.ن : ...
  • پریسا asemani

نظرات  (۳)

سلام.وبلاگ خوبی داری از مطالب جالبی استفاده کردی خیلی خوشم اومد.قالب ساده وخوبی هم داری
اینم وبلاگ منه سر بزنی خوشحال میشم
http://www.blogfa2012.blogfa.com
سلام
سکوت طلا است و سخن نقره است. امام رضا (ع)
سلام
ای خدا!
دل آزرده ام از این همه حرف ، ما را به زبان سکوت آشنا کن!
یا علی
شمیم رحمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">