()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

الهی!

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵ ب.ظ
الهی!
اَنتَ، اَنتَ! و اَنا، اَنا

حالا که
حَبَسَنی عَن نفعی بُعدُ عَمَلی و خَدَعتَنی الدُنیا بِغُرورِها و نَفسی بِجِنایَتِها
و با این همه آشفتگی و پریشانی
و نیازمندی ...
دلم خوش است که می دانم که می دانی
که می بینی
که خودت به تر و بیش تر از من به فکر چاره ای
  • پریسا asemani

نظرات  (۳)

سلام
ای خداوند مجیب الدعوات!
در آستان تو ، خواست عین اجابت است و سوال عین جواب ، که هر کس را توفیق خواستن و طلب کردن نیست.
ما اما از تو فقط تو را می طلبیم، تو که باشی همه چیز است و بی تو ، هر چه که باشد، هیچ نیست.
یا علی
شمیم رحمت
سلام
امروز روز قبول شدن توبه حضرت آدم و حوا است:
بعد از اینکه حضرت آدم و حوا(علیهم السلام) به زمین هبوط کردند چیزى نگذشته بود که هر دو از کار خویش پشیمان شدند و از محرومیت خود از نعمت هاى بهشتى حسرت مى خوردند، خداوند فرمود: مگر من شما را از آن درخت نهى نکرده بودم و به شما نگفتم که شیطان دشمن آشکار است، در جواب به اشتباه خود اعتراف نمودند و عرض کردند: «خداوندا، ما به خویش ستم کردیم و اگر تو ما را نیامرزى و به ما رحم نکنى حتماً از زیانکاران خواهیم بود».
آدم(علیه السلام) از پروردگار خود کلماتى را فرا گرفت و با ذکر آنها به درگاه خداوند توبه نمود و خداوند توبه آدم(علیه السلام) را قبول فرمود.
بعضى گویند آن کلماتى که آدم به آنها سوگند داد یا شفیع قرار داد پنج تن آل عبا بودند و خداوند به جهت آنها توبه آدم(علیه السلام) را پذیرفت.
پس امروز بهترین روز برای توبه ما انسان ها است، خداوند هم بسیار توبه پذیر و توبه کنندگان را دوست دارد
یا علی
شمیم رحمت
سلام
امروز صبح در جلسه تفسیر قرآن و نهج البلاغه استاد تیز دست مطلبی شنیدم که خیلی برام جالب بود و آن در مورد آیه 19 و 22 سوره الرحمن (مرج البحرین یلتقیان) منظور از این دو دریا که به هم رسیدند حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بودن.
ومنظوراز (یخرج منهما اللولؤ و المرجان) لؤلؤ یعنی امام حسن مجتبی (ع) و منظور از مرجان امام حسین (ع)،
نمی دانم شنیده بودید یا نه ولی ارزش دوباره شنیدن داشت!
جان ها فدای پنج تن ال عبا
از مطالب زیبا و خلاصه شما هم تشکر می کنم.
یا علی
شمیم رحمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">