()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

یا علی بن موسی الرضا

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ق.ظ
دستم به روی سینه برای ارادت است ...

 اینجا بارگاه امام کرامت است .

 

 فرقی نمی کند زکجا می دهی سلام

 او می دهد جواب تو را اصل نیت است


زیباترین خاطره هامان نگفتنے ست

 تصویر صحن خلوت و باران نگفتنے ست ...

 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

  • پریسا asemani

نظرات  (۹)

  • دل نوشته های من
  • چشمممممممممممممممممممممممممممممم .
    سلام
    ایام ، ایام حج است حج ما فقرا هم مشهد رضا(ع)
    انشاالله زیارت امام رضا (ع) در این دنیا و شفاعت ایشان در آخرت شامل حال ما هم شود.
    یا علی
    شمیم رحمت
    ای خدای علی بن موسی الرضا (ع)!
    اماممان بی تردید شنوای سلاممان هست. ما را شنوای پاسخ ایشان قرارده و ارتزاقمان را بر، خوان سرشار از برکتش، مستدام و روز افزون کن.
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)،
    یا علی
    شمیم رحمت
    ای خدای مکه!
    کی می شود که میزبان حقیقی خانه ظهور کند و مکه را از دست غاصبان جاهل برهاند.
    عجل لولیک الفرج
    یا علی
    شمیم رحمت
    9) امام محمد جواد علیه السلام: همانا در میان دو کوه طوس بارگاهى است که از بهشت گرفته شده است، هر کس در آن بارگاه وارد گردد، روز قیامت از آتش در امان خواهد بود
    ) پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله: پاره اى از تن من در خراسان دفن خواهد گردید، هیچ گرفتارى او را زیارت نکند مگر آنکه خداوند گرفتارى او را بزداید، و هیچ گنهکارى او را زیارت نکند مگر آنکه خداوند گناهان او را بیامرزد.
    2) امام امیر المومنین على بن ابیطالب علیهما السلام: مردى از فرزندان من در سرزمین خراسان از روى ظلم و ستم به زهر کشته خواهد شد، اسم او اسم من است و اسم پدرش اسم موسى بن عمران مى باشد، هر کس او را در غربتش زیارت کند، خداوند گناهان گذشته و آینده او را خواهد بخشید گرچه این گناهان به عدد ستارگان و قطره هاى باران و برگهاى درختان باشد.
    شمیم رحمت
    على بن مهزیار روایت مى فرماید که به حضرت جواد علیه السلام عرض کردم: جانم فدایت باد، زیارت حضرت رضا علیه السلام افضل است یا زیارت ابا عبدالله الحسین علیه السلام؟ ایشان فرمودند: زیارت پدرم افضل است زیرا که ابا عبدالله الحسین علیه السلام را همه مردم زیارت مى کنند، و پدرم را زیارت نمى کند مگر خواص شیعیان.
    یا علی
    شمیم رحمت
    سلام
    امروز مصادف با روزی است که امام رضا(ع) از مدینه به طرف مرو حرکت کرد.
    قربون قدم های امام رضا(ع)
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
    یا علی
    شمیم رحمت
  • سکوت....حسرت
  • قربون امام رضابرم که من رو نمی خواد آقا جان من گناهی مرتکب شدم که منو پرت کردی آقای زیبایم من؛آره من میخوام بیام زیارت چرا نمی خوای آقاجان تورو قسم به فاطمه آقا بیام گریه کنم تو حرمت ؛کبوتر بشم دورت بگردم ؛میمیرم واسه اون لحظه که از دور حرمت رو ببینم وبگم السلام علیک یا علی بن موسی الرضا چه حالی میده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">