()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

لینک ها !!

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۳۳ ب.ظ
لینک میتکانیم اساسی !!

اونایی که سر نمیزنن

اونایی که خیلی وقته آپ نکردن

اونایی که وبلاگم رو از لیستشون حذف کردن

اونایی که ...

ببخشید دیگه بالاخره وبلاگ تکونیه ...

  • پریسا asemani

نظرات  (۸)

  • یار دبیرستانی
  • من فردا فهمیدم که فردا را امیدی نیست
    همین آغاز زیباست
    و پایان ها را هیچ گاه امیدی نیست
    تو به سر آغاز پاک و خالص بودن میرسی
    و من به جاده ی عشق ورزیدن به تو
    من هرگز از تو نمیخواهم که با من به انتهای جاده برسی،
    تنها آرزویم این است که در این جاده عشق را لمس کنی و محبت پاک و ناب را
    پس بیا آغاز کنیم راهی را که پایانی ندارد،
    بیا به امروز بیاندیشیم فردا را امیدی نیست....
    سلام، الان که این پیام را می نویسم ساعت 3 و 54 دقیقه است ، باران می بارد همراه با رعد و برق ، راستی عزیزان ما الان در مناطق زلزله زده دارند چیکار می کنند. آن هم در چادر ها، انشاالله که بچه های کوچلو خیس نشوند!
    شب های بارانی خوب است اما ...
    ای خدای باران چرا؟
    هوا گرفته بود. باران می بارید کودکی آهسته گفت خدایا گریه نکن درست میشه!
    شب های بارانی
    یا علی
    شمیم رحمت
    سلام
    امروز همچنین مصادف با روز دحوالارض است که زمین ها از زیر خانه خدا کشیده شده و پهن گردیده است چون اول جایی که از زمین خلق شد موضع خانه کعبه بود و لذا کعبه را ام القری می گویند.
    ای خدای کعبه ما را از خودمان تهی و آکنده از حضور خودت کن.
    یا علی
    شمیم رحمت
    پاسخ:
    آمین ...
    سلام
    یه خواهش آن حدیث قدسی را که در وب خود قرار دادید اگه امکان داشت به صورت فارسی هم قرار دهید تا همگان استفاده کنند. من این حدیث قدسی را خیلی دوست دارم خداوند در این حدیث قدسی با بنده های خود عشق بازی می کند . و عشق بازی با خداوند بهترین عشق بازی است، نه عشق های دو روزه زمینی!
    یا علی
    شمیم رحمت
    خدایا
    به هر که میوه ی سنگین عشق می دهی، شاخه ی وجودش را می شکنی. تو خود مرهم شاخه های شکسته باش.
    خدایا
    دل هایمان را در کوره ی عشق جلا بده و جان هایمان را به نور معرفت روشنی ببخش.
    ای معشوق ازلی
    عموم آدمیان، علی الخصوص مدعیان عاشقی، در مقوله عشق، عوامند. الفبای سخت دوست داشتن را به ما بیاموز!
    (نزدیکی های اذان صبح به افق تبریز، التماس دعای فرج مهدی فاطمه) یا علی، شمیم رحمت
    سلام، خیلی خیلی ممنون که ترجمه این حدیث قدسی را نوشتید،
    یا علی
    شمیم رحمت
    : ) .. من هم پریدم از لینک هایت .. امّا با آدرسی جدید آمده ام این بار !
    .
    .
    .
    سلامی دوباره : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">