()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

آگاهی

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۱ ب.ظ
 

(بار دیگر) در «صور» دمیده مى‏شود،
ناگهان آنها از قبرها،
شتابان به سوى پروردگارشان مى‏روند!
(51)
مى‏گویند: «اى واى بر ما! چه کسى ما را از خوابگاهمان برانگیخت؟!
(آرى) این همان است که خداوند رحمان وعده داده، و فرستادگان (او) راست گفتند!» (52)
صیحه واحدى بیش نیست،
(فریادى عظیم برمى‏خیزد)
ناگهان همگى نزد ما احضار مى‏شوند!
(53)
(و به آنها گفته مى‏شود:)
امروز به هیچ کس ذره‏ اى ستم نمى‏شود،
‏ و جز آنچه را عمل مى‏کردید جزا داده نمى‏شوید! (54)

:سوره یس

فریادی عظیم...صیحه ای واحد...مایی که خوابیم ...و هجوم ِ بیداری....

  • پریسا asemani

نظرات  (۲)

سلام خوب هستید، درست 22 رمضان بود که می خواستم جز 22 قرآن را تلاوت کنم که آن حادثه تلخ زلزله رخ داد و نتوانستم در آن روز بخوانم این جز را که سوره یس نیز در جز 22و 23 قرآن است و بعد از چند روز خواندم ، ولی این مطلب شما باعث شد امروز دوباره این سوره یس را تلاوت کنم، شما امروز با این مطلب قلب من را با قلب قرآن پیوند زدید، انشاالله قلب شما هم همیشه خدا با قلب قرآن پیوند خورده باشد. یا علی شمیم رحمت
سلام، هر کس سوره یس را بخواند خداوند گناهای او را از بین می برد.
هر کس هر شب سوره یس را بخواند هر وقت بمیرد مانند شهید است.
هر کس در قلب احساس سیاهی کند سوره یس را با زعفران به یک جام بنویسد و بنوشد.
اگر یک نفر به قبرستان برود و به اهل قبور یس را بخواند خداوند آن روز عذاب مرده ها را کم می کند.
یس نام پیامبر است و بعضی هم گویند مخفف مردم است.
پیامبر 12 نام دارد که پنج تای آن در قرآن ذکر شده، محمد، احمد، عبدالله،نون و یس.
و روایت های فراوان دیگر در مورد سوره یس وجود دارد. یا علی شمیم رحمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">