()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

پرواز کن تا آرزو ...

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ب.ظ
تو شاهکار خالقی ،
تحقیر رو باور نکن!

بر روی بام زندگی هر چیز می خواهی بکش ،
زیبا و زشتش پای توست ،
تقدیر رو باور نکن!

تصویر اگر زیبا نبود ،
نقاش خوبی نیستی از نو دوباره رسم کن ،
تصویر رو باور نکن!

خالق تو را شاد آفرید ،
آزاد آزاد آفرید ،
پرواز کن تا آرزو ،
زنجیر رو باور نکن!!
  • پریسا asemani

نظرات  (۲)

سلام خوب هستید. همه مطالب شما مفید، مختصر و زیبا، تشکر می کنم از شما که خوانده مطلب خود را هم در نظر می گیرید. یا علی شمیم رحمت
سلام خیلی ممنون که به ما سر زدید، من از طریق هم لینکی های شما با وبلاگ پر محتوای شما آشنا شدم، علت اصلی هم اسم زیبای وبلاگ شما بود، باز از شما تشکر می کنم انشاالله همیشه خدا موفق و سربلند باشید، یا علی شمیم رحمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">