()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

دور مران از در و راهم بده...

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ
منم و یک دنیا هوای حرمتان در سرم ...

منم و دلی که سخت تنگ است برایتان ...

منم و  بغض های نشکسته ام ...

آقا جان چند شبی است که خواب حرمتان را میبینم و بی تاب تر میشوم و ...

 باب الجوادتان... صحن انقلابتان... ایوان طلایتان... ضریحتان... وای که چقدر دلم پر میکشد برای این ها!... بیایم و درست روبه روی ضریحتان بایستم و من باشم و شما و خدای خوبی ها... دیگر چیزی نفهمم و مست شوم... عاشق شوم... ببارم و جاری شوم ...

یعنی امسال هم دعوتم میکنید؟؟

می بینید آقا جان امسال هم شب تولدتان میخواهم که دعوتم کنید... من چشم امیدم به شما بسته است ...

میلادتان مبارک ...

وعده ما : به این زودی ها رو به روی ضریحتان من و شما و خدا  ...

:پریسآ

  • پریسا asemani

نظرات  (۲)

تغییرش دادم .

منم دوستت دارم عزیزم .

بله ، عشق فقط خداست . واقعا که چه عنوان خوشگلی داره وبت .
سلام
عنوان وبت کلی مطلب توشه وبلکه همه درسها درش هست وهمینه که خدای متعال فرمود الابذکرالله تطمئن القلوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">