()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

عنوان ندارد اما "درد" چرا ...

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۰۸ ب.ظ
فیلم کوتاه بود اما واقعی و البته دردناک

مردد بودم نگاه بکنم راستش تاب دیدن همچین صحنه هایی را ندارم ... ولی دیدم آن طفل معصومی را که قربانی شده بود آن هم بدست پدرش ...میگویند به حال خودش نبود وقتی اقدام به قتل کرده بود عزیزترینش دخترش غرق خون بود و او نمیدانست چه کرده "هنوز به خودش نیامده بود" دخترک را صدا میزد

دقیق نمیدانم چه ماده ای بوده کراک ؛ شیشه یا هر کوفت زهرماری دیگر... مسبب این همه بدبختی و بیچارگی و ظلم .... دیگر جنایتی بالا تر از این که جگر گوشه خودت را پاره تنت را با دست های خودت سر ببری ...

من مانده ام جوانان اینها را می بینند و باز هم گرفتارشان میشوند؟؟ 

:پریسا

  • پریسا asemani

نظرات  (۷)


خدا ریشه کن کنه این کوفتی هارو
  • سکوت....حسرت
  • دنیا متحمل رنج بسیار می شود،نه بخاطر خشونت افراد بد،بلکه بدلیل سکوت افراد خوب
    سلام
    حجاب و پوشش یکی از مسائل بحث برانگیز جامعه امروزی است که نظرات زیادی را به دنبال دارد . برای همین من مقاله ای دینی و اجتماعی تخصصی درباره حجاب نوشتم که خواندنش خالی از لطف نیست .
    برای خواندن این مقاله ایملتان را برایم ارسال کنید تا مقاله را برایتان ارسال کنم .
  • مسافربارون زده
  • ممنونم از اومدنت.
    راستی سلام
    من اون فیلم رو ندیدم دلم لرزید به حق این روز و شب های عزیز خدا هیچ بنده ای رو گرفتار این دردا نکنه
    آمین
    سلام عسیسم
    آپم و منتظر حضور گرمت
    پریسا جون شاید اگه مرور گرت رو عوض کنی بتونی عکسا رو ببینی عزیزم
    سلام
    یه گلایه داشتم خدمتتون چرا واسه زلزله زدگان اذربایجان پیام تسلیت نگذاشتید مگه اونا از مردم میانمار کمتر بودند.
    پاسخ:
    سلام چون زلزله خودمون رو هم در گیر کرده اینجا نتونستم پست بذارم بجای پست برای کمک از نزدیک رفتیم دیدنشون ...ولی چشم کپیشو میذارم اینجا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">