()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

میلادت مبارک امام خوبم !

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۴۶ ب.ظ

ناگهان آسمان بهاری شد . . .

 عشق در کوچه ها جاری شد . . .


 نور ماه مدینه را تا دید،


 عرق شرمِ ماه جاری شد . . .


 میلاد کریم سبزپوش آل فاطمه

 تنهاترین سردار لشکر حیدر و غریب شهر پیامبر تهنیت باد . . .

  • پریسا asemani

نظرات  (۳)

با عرض سلام و خسته نباشید..
ما را در ختم دسته جمعی قرآن همراه کنید
  • من و معبودم
  • خداوندا


    تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم


    مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را


    مبادا گم کنم اهداف زیبا را


    مبادا جا بمانم از قصار محبت هایت


    خداوندا
 مرا مگذار تنها حتی لحظه ای
  • عارفانه ها (فاطمه)
  • سلام پریسا جون
    دیگه بهم سر نمیزنی؟
    آپم ها!!!
    دوست دارمدلمم برات تنگ شده بود.
    مطالبت خیلی عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">