()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

Title-less

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۴۴ ب.ظ
یا اَبا الحَسَنِ یا عَلِیَّ بنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الهادیِ النِّقِیُّ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ

 یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَناوَ مَولانا

 اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ

 وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَالله

 [❤الــلــهم عجــل لولیکــــــ الــفــــرج❤]

  • پریسا asemani

نظرات  (۱۴)

سلام

اللهم عجل لولیک الفرج ...
چه ساده و جمعه و جمعه ها را می گذرانیم بی او
  • جودی...E .P. Association
  • سلام دوست جودیییی...خواهش میکنم...ببینم، دوست داری در انجمن حفاظت از محیط زیست عضو بشی؟!

    ممنون که گفتی!
  • سکوت .....حسرت
  • سلام.
    کاش همیشه در کودکی می ماندیم تا بجای دلهایمان؛سر زانوهایمان زخمی میشد.
  • من و معبودم...
  • گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
    گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
    گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود
    گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند
    مراقب بعضی یک ها باشیم
    در حالی که ناچیزند ، همه چیزند . . .
    میدونی مراتب ایمان چیه؟کیه؟برای کیه؟ برای چیه؟....پس بیا...


    در فتح و دلاوری نخستین شهر است

    مدیون حماسه های تو این شهر است

    جانا! تو محمّد جهان آرایی

    چشمان تو فاتحان خونین شهر است
  • من و معبودم...
  • نمـــی دانـم چــــرا ؟!
    ایـن روزهــــا در جـــواب هـــرکــــه از حـــالم
    مـــی پرســــد تـــا مــــی گویــــم ... " خوبــــــــم "
    چشمـــــانم خیس مــــی شـــــود ... !
  • من و معبودم
  • مادری ناراحت کنار پسرش نشسته بود،پسر به مادرش گفت:
    تو دومین زن زیبایی هستی که تو عمرم دیدم

    مادر پرسید: پس اولی کیست؟

    پسر جواب داد : خود تو ، وقتی که لبخند میزنی
    سلام گلم
    آدرست رو تو لینکام تصحیح کردم
    ممنون که قابل دونستی و اومدی
    ایشالله قسمت خودت بشه خانم
  • من و معبودم
  • داشتم با پدرم جدول حل میکردم که گفتم : پدر نوشته دوست , عشق , محبت و چهار حرفیه...
    اتفاقا" دو حرف اولشم در اومده بود , یعنی ب و الف
    یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا
    با اینکه میدونستم بابا میشه ولی بهش گفتم نه اشتباهه
    گفت ببین اگه بنویسی بابا عمودیشم در میاد ...
    تو چشام اشک جمع شده بود و گفتم میدونم میشه بابا ولی ...
    اینجا نوشته چهار حرفی , ولی تو که حرف نداری
    سلامتی همه ((پدران ایرانی))
    یک روز
    روی اینهمه بغض بی دلیل
    پارچه ای
    به رنگ سکوت می کشیم
    و
    برای همیشه
    فراموش می شویم
    بگذار بعضی ها خیال کنند
    ما مرده ایم.
    حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست !
    خداوند در هر حضور حکمتی نهان کرده است برای کمال ما !
    خوشا آن روزی که دریابیم حکمت حضور یکدیگر را...
    شاید آن روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد ...خبر از دل غمگین شقایق نداشت...
  • من و معبودم
  • گوته می گوید: «اگر ثروتمند نیستی مهم نیست، بسیاری از مردم ثروتمند نیستند»، «اگر سالم نیستی، هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می کنند»، «اگر زیبا نیستی برخورد درست با زشتی هم وجود دارد»، «اگر جوان نیستی، همه با چهره پیری مواجه می شوند»، «اگر تحصیلات عالی نداری با کمی سواد هم می توان زندگی کرد»، «اگر قدرت سیاسی و مقام نداری، مشاغل مهم متعلق به معدودی انسان هاست»، «اما، اگر «عزت نفس نداری»، هیچ نداری
  • عارفانه ها (فاطمه)
  • سلام پریسا جون
    خوشحالم که بهم سر زدی منم لینکت کردم.
    بازم بهم سر بزن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">