()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

خدا

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱ ب.ظ
زندگی" یعنی ساختن 

 "ساختن" اول از خود

 "خود" یعنی خود شناسی

 "خود شناسی" یعنی ارتباط با درون

 "درون" یعنی نوری از قدرت بی کران

 "قدرت بیکران" یعنی خدا

 پس زندگی یعنی فقط و فقط "خدا"

 "فقط و فقط" یعنی "بندگی"

 "زندگی یعنی بندگی خدا"

 البته هر موجودی این "افتخار و توفیق" را ندارد

 "پس زندگی یعنی افتخار بندگی خدا"


 به خودت ببال که بنده خدا هستی

  • پریسا asemani

خدا

نظرات  (۷)

سلام
امیدوارم روزهات بر مراد باشه
اگه اهل حال هستی خوشحال میشم به من هم یه سری بزنی
اماده ایم برای قیام حسینی
یا حق
الهی فدات بشم عزیزکم یه آن نشناختمت
الفبای درد از لبم می ترواد

نه شبنم که خون از شبم می ترواد

سه حرف است مضمون سی پارۀ دل

الف، لام، میم از لبم می ترواد

چنان گرم هذیان عشقم که آتش

به جای عرق از تبم می تراود

ز دل بر لبم تا دعایی برآید

اجابت ز هر یا ربم می ترواد

ز دین ریا بی نیازم بنازم

به کفری که از مذهبم می تراود
  • من و معبودم
  • حالت چشم: هنگام درس دادن استاد:
    (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)
    وقتى استاد خبر امتحان رو میده
    (O.o) (O.o) (O.o)
    موقع امتحان:
    (←.←)(←.←)(→.→)
    وقتى استاد سر جلسه حواسشو جمع میکنه برا مچ گیرى:
    (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)
    وقتى نمره ها رو میزنن:
    (⊙⌒⊙)(⊙⌒⊙)(⊙⌒⊙)
  • من و معبودم
  • امشب آرزوهاتو رو بال فرشته ها بنویس و تا رسیدنشون به آسمون دعا کن صدای اجابت که به دلت رسید منو فراموش نکن
    با آرزوی رسیدن به آرزوهای قشنگتان
    سلام پریسا جون
    خوبی خانم؟
    این پستت خیل ی عالی بود
    من با کلی عکس از سفرم برگشتم
    دو.ست داشتی بیا و ببین
    خوشحال میشم
    سلام گلم
    خوشحالم که باهات آشنا شدم
    من ارادتمند همه بهمنی ها هستم بخصوص شما که بهمنی هستی
    معلومه که موافقم
    منو با نام "رعنا "لینک کن و بگو با چه نامی لینکت کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">