()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

خواستم کمی شبیه “زهرا ” باشم

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۰۵ ب.ظ
گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادر پوشیدم؟

گفتم: چه می‌دانم، لابد این‌طوری خوش‌تیپ تری!

گفت: نچ!

گفتم: خب لابد فهمیدی این‌طوری حجابت کامل‌تره مثلاً!

گفت: نچ!

گفتم: ای بابا! خب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی

بیشتر دوستت دارم!!

گفت: نزدیک شدی!

گفتم: آها!! دیدی گفتم همه‌ی قصه‌ها به ازدواج ختم می‌شوند؟ دیدی!!

گفت: برو بابا… دور شدی باز

گفتم: خب خودت بگو اصلاً

گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس “زهرا”ست، خواستم کمی

شبیه “زهرا ” باشم.

  • پریسا asemani

نظرات  (۱۶)

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری با متن های جالب
اگه به وب منم سر بزنی خوشحال میشم
  • یک نفر از خویش دلگیر
  • بهانه ی زیبایی بود !
    عجب دلیل معرکه ایـــــــــــــــــــــــــ
  • کویر ( مجموعه اشعار بهنام غفاری )
  • جان عالم به فدایت مادر زهرا
  • کویر ( مجموعه اشعار بهنام غفاری )
  • بد جور جلوه کرده کبودی چشم تو/ طوری که زیر دست تو پنهان نمیشود
    معجر بزن کنار و علی را نگاه کن / خورشید زیر ابر که تابان نمیشود
    فهمیده ام ز سرفه سنگین سینه ات / امشب نفس کشیدنت آسان نمیشود
    ای استخوان شکسته حیدر چه میکنی / با کار خانه درد تو درمان نمیشود
    من خواهشم شده است - زهرای من بمان / گفتی تو با اشاره علی جان نمیشود
  • امام را دعا کنید
  • حضرت زهرا(س)

    آتش فتاده است به جان در بهشت

    می سوزد از شراره زبانِ در بهشت

    باید اقامه کرد نمازی کبود رنگ

    نیلی شده است چون که اذان در بهشت

    این دود چیست می رود از خانۀ علی؟

    سر بسته داده ایم نشان در بهشت

    با لاله ای به سینه و نیلوفری به دست

    حوریه ای فتاده میان در بهشت

    این که جهنمی صفتان آتشش زنند

    هرگز نمی رسید گمان در بهشت

    افتاد روی پهلوی حوریه و شکست

    چون بیش از این نبود توان در بهشت
    سلام عزیزم
    آپت عالییییییییییییی بود دختر
    منم واقعا افتخار میکنم که یک زن چادری هستم ...
    راستی ممنون بابت تبریکت گلم
    ممنونم از حضورت دوست عزیزم .
    آپ خوشگلی بود . موفق باشی .
    سلام
    عالی بود خیلی زیبا
    با اجازه لینکتون کردم
    لحظه هاتون قرین یاد خدا
    در پناه حق...
    در بن بست هم راه آسمان هست پرواز را بیاموز!
    تا مرد به تیغ عشق بی سر نشود
    در محضر معشوق مطهر نشود

    سلام ...
    به روز هستم...
    3تا فایل هم گذاشتم برای دانلود که استفاده کنید...
    منتظر حضور...
    کلیک رنجه بفرمایید...
    سلام...
    خسته نباشید...
    به روزم با
    یک دل نوشته...
    و یک درخواست...
    منتظر حضور...
    کلیک رنجه بفرمایید...
  • ستاره ی شب من
  • کاش هم ظاهرمان هم باطنمان فاطمه گونه باشه!امین
    سلام عزیزم ...
    قشنگ بود...
    سلام دوست عزیزم
    آوای زندگی با حقیقت عشق به روز شد
    منتظر عاشقانه های گرمت هستم
    زندگیت سر شار از معجزه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">