()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

مــ ـادرم ...

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۴۶ ب.ظ

از یک طرف سیلی

از یک طرف دیوار

از یک طرف در

از یک طرف مسمار

از یک طرف پهلو


از هر طرف آتش!

فاطمیه هجرت از ما تا به اوست ...

  • پریسا asemani

نظرات  (۸)

سلام وبلاگت خیلی قشنگه
مطلب هات خوب بودن
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنینو نظر بدی
با تبادل لینک موافقم...
دوس داشتی منو با عنوان وبلاگم " شیطونک" بلینک
خبرم کن با چه عنوانی بلینکمت
یادت نره پیشم بیای مرسی
فدات.
  • دوست دار خدا
  • برایت دعا می کنم
    هر بار که پرنده ای می بینم،
    هر بار که مردم،بی تفاوت از کنارم می گذرند
    وهر بار که نفس می کشم
    برایت دعا می کنم
    تا به ان چه می خواهی برسی!
  • یک نفر از خویش دلگیر
  • التماس دعای فراوان .
    ایام فاطمیه تسلیت باد .
    ایام فاطمیه تسلیت...
    زیبا بود...
    "مادر" هر کاری کند
    اهل خانه یاد می گیرند
    مثلاً اگر "شهید" شود!
    سلام عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">