()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

*...مقــام شهــید ...*

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۱۵ ب.ظ

از زبان "استاد سخن حاج حسین انصاریان":

شهید وقتی که لحظه جان دادنش می رسد، ملک الموت حرکت میکند ؛

خطاب می رسد: کجا می روی ؟

می گوید : "یک نفر میخواهد بمیرد،

شما هم از اول خلقت آدم به من مسئولیت دادید که جانها را بگیرم ."

خطاب می رسد : بنشین ؛ جان شهید را خودم باید بگیرم .

بین من و او حجابی نیست .

تو در حدی نیستی که بتوانی جان او را بگیری ... 

  • پریسا asemani

نظرات  (۴)

  • فرزین پیانیست می شود..!
  • زیبا بود..
    وایـــ چقد قشنگ...
    چرا اصلا سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟/
    سلام گلی جونم
    خیلی خیلی خوش بحالشون که خدا جونشونو گرفته
    ایشالله شفاعت شهدا نصیبمون بشه
  • حرف هایی با خدا
  • «...شب پره روی تنش جای زخمی پیداست
    روح من بی خبر است ،
    که چرا خنجر من روی تنش زخمی کاشت .
    همه ی آدمیان در خوابند
    پس چرا ظلمت شب بیدار است ؟!...
    مگر او خسته ز افکار پریشانش نیست ؟
    نه...
    فکر او جای دگر میگردد
    در خیالش همه ی پنجره ها بیدارند
    آسمان رنگین است
    همه شب بوها پی روزی میگردند ...
    خستگی روی تنش پیدا شد
    و چه زود چشم خورشید به بالا آمد .
    من نگاهم به نگاهش افتاد
    همه ی خستگی ام رفت ز یاد ...»

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">