()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

السلام علیکِ یـا فـاطـ ـمــ ه زهـ ـرا (س)

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ب.ظ

مـ ـادر هـر کـاری کـنـد اهـل خـانـــ ه هـم یـاد مـیـگـیـرنـد ...

مـثـلا اگــر شـ ـهـیـد شـ ـود ...

یـا فـاطـ ـمــ ه زهـ ـرا (س) ...

السلام علیکِ ایتها الصدیقة الشهیدة

  • پریسا asemani

نظرات  (۸)

وبلاگ جالبی دارید
خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سربزنید
  • یک نفر از خویش دلگیر
  • ضربه ی زیبایی داشت انتهایش .. بوی حُزن و ماتم فاطمیه می آید .
    زیبا بود
  • کویر ( مجموعه اشعار بهنام غفاری )
  • بسیار عالی بود
    از شما وبلاگ نویس ارزشی تشکر میکنم
    سلام دوست عزیز
    سال نو مبارک
    امیدوار سال خوبی داشته باشی
    شاد باشی و عاشق
    زندگیت سرشار از معجزه های قشنگ
    فرسود پای خود را چشمم به راه دور
    تا حرف من پذیرد آخر که :زندگی
    رنگ خیال بر رخ تصویر خواب بود.

    دل را به رنج هجر سپردم، ولی چه سود،
    پایان شام شکوه ام.
    صبح عتاب بود.

    چشمم نخورد آب از این عمر پر شکست:
    این خانه را تمامی پی روی آب بود.

    پایم خلیده خار بیابان .
    جز با گلوی خشک نکوبیده ام به راه.
    لیکن کسی ، ز راه مددکاری،
    دستم اگر گرفت، فریب سراب بود.

    خوب زمانه رنگ دوامی به خود ندید:
    کندی نهفته داشت شب رنج من به دل،
    اما به کار روز نشاطم شتاب بود.

    آبادی ام ملول شد از صحبت زوال .
    بانگ سرور در دلم افسرد، کز نخست
    تصویر جغد زیب تن این خراب بود....
    هرگاه میخواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی
    هرکز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند
    فقط یک قطره اشک کافیست
    تا ببینی چه تعداد دست برای پاک کردن اشک های تو می آید. .
    چه روضه ای توی این چند خط هست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">