()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

قــــول بده ... !

شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۳۶ ب.ظ

تو قــــول بده با همیـــن بهـار خواهــی آمـد

من هـــــر روز

خانــــه ی دلــم را تکان خواهــــم داد !

[♥] امام موسی کاظم علیه السلام:

أفضَلُ العِبادَةِ بَعدِ المَعرِفَةِ‌ إِنتِظارُ‌ الفَرَجِ؛

بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.

تحف العقول، ص

  • پریسا asemani

نظرات  (۳)

آدمک آخر دنیاست ، بخند...

آدمک مرگ همین جاست ، بخند...

آن خدایی که بزرگش خواندی...

به خدا مثل تو تنهاست ، بخند...

دستخطی که تو را عاشق کرد....

شوخی کاغذی ماست ، بخند...

فکر کن درد تو ارزشمند است...

فکر کن گریه چه زیباست ، بخند...

صبح فردا به شبت نیست که نیست...

تازه انگار که فرداست ، بخند...

راستی آنچه به یادت دادیم...

پر زدن نیست که درجاست ، بخند...

آدمک نغمه ی آغاز نخوان...

به خدا آخر دنیاست ، بخند....

سلام عالی وبلاکت به منم سری بزن!!!!!!!!!!!!!!!
  • یک نفر از خویش دلگیر
  • حتماً او هم در پاسخ از ما قول بندگی می خواهد .. و ما همچنان گیر در مرداب آرزوها .
    سلام دوست خوبم
    وبلاگ زیبایی داری
    پیشاپیش سال جدید و بهت تبریک میگم
    خوشحال میشم به منم سر بزنی
    منتظرتم گلم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">