()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

الّلهُمَّ ارزُقنی شَهادَتَ فِی سَبیلِک

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۳۷ ب.ظ

امروز برای شهداء وقت نداریم

ای داغ دل لاله تو را وقت نداریم

با حضرت شیطان سرمان گرم گناه است

ما بهر ملاقات خدا وقت نداریم

در کوفه تن غیرت ما خانه نشین است

بهر سفر کرببلا وقت نداریم

تقویم گرفتاری ما پر شده از زر

ای داغ دل لاله تو را وقت نداریم

هر چند که خوب است شهیدانه بمیریم

خوب است ولی حیف که ما وقت نداریم

  • پریسا asemani

نظرات  (۹)

  • روزهای خط خطی
  • نسخه ی سبک و سریع دیوان حافظ با قبلیت جستجوی کل دیوان حافظ + دیوان حافظ

    hafez.omidr.ir
  • یک نفر از خویش دلگیر
  • چقدر این روزها دلگیر است ..
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • عشق را
    نوشتن نتوان؛
    باید چشید...
    سلام آبجی جون خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کجایی خبری ازت نیست
    راستی خونه تکونی کردین یا بیام کمکتون میاما
    تعارف نکن
  • اولین قرار
  • من چه گویم؟؟؟یک رگم هشیار نیست...
    سلام .انشاالله شهادت پاداش اعمالتون باشه.
    با "ما پشت به سالار شهیدان نکنیم" بروزم.التماس دعا.
    سلام . آپم .

    خوشحال می شم تشریف بیارید .
    خیلی قشنگ بود .
    از وبت خیلی خوشم اومد
    یا حق
    مهم نیست که قفلها دست کیست.مهم اینست که کلیدها دست خداست.از ته دل دعا میکنم که در این روزهای آخر سال ، توی این روز زیبای آفتابی ، شاه کلیدتمام قفلها رو ازخداوند عیدی بگیری
    سال نو پیشاپش مبارک
    سلام پریسا جون
    خوب پس خوش به حالتون ماکه هنوز دست به خونه تکونی نزدیم امروز شروع میشه
    توی تعطیلات عید مسافرت نمیریم چون جاده ها شلوغه تابستون انشا الله میام تبریز
    آدمک آخر دنیاست ، بخند...

    آدمک مرگ همین جاست ، بخند...

    آن خدایی که بزرگش خواندی...

    به خدا مثل تو تنهاست ، بخند...

    دستخطی که تو را عاشق کرد....

    شوخی کاغذی ماست ، بخند...

    فکر کن درد تو ارزشمند است...

    فکر کن گریه چه زیباست ، بخند...

    صبح فردا به شبت نیست که نیست...

    تازه انگار که فرداست ، بخند...

    راستی آنچه به یادت دادیم...

    پر زدن نیست که درجاست ، بخند...

    آدمک نغمه ی آغاز نخوان...

    به خدا آخر دنیاست ، بخند....

    سلام عالی وبلاکت به منم سری بزن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">