()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

مهدی زهرا ...

دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۵۸ ب.ظ

خانه ات را حلقه بر در می زنم

گرد بام خانه ات پر می زنم

آن قدر در میزنم این خانه را

تا ببینم روی صاحب خانه را

تو ، به عشق خود اسیرم کرده ای

از علائق جمله سیرم کرده ای

من به غیر از تو ندارم هیچکس

مهدی زهرا به فریادم برس .

  • پریسا asemani

نظرات  (۱۱)

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
سلام پریسا جون خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لینکت کردم بازم بیا به من هم سر بزن گلم
مرسی که لینکم کردی
به یاد داشته باش آینده کتابی است که امروز می نویسی پس چیزی بنویس که فردا از خواندن آن لذت ببری
سلام...
اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعا ...خدایا گناهانی که باعش می شود دعای من حبس شود را ببخش چقدر دعا می کنم اللهم عجل لولیک الفرج ولی گناهان مانع از مستجاب شدن این دعا می شوند
سلام عزیزم
ممنون که بهم سرزدی و ممنون بابت شعر قشنگت
پست قبلیت هم عالی بود
منم چادرم رو خیلییییییییی دوست دارم و افتخار میکنم که چادری هستم
سلام پریسا جون حالت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریس که بازم اومدی !!!!!!!!!!!!!

راستی عکس های وبت خیلی خوشگل و با حاله عکس اولیت دستاپ کامپیوترم شده
بازم عکس های اینجوری بذار
راستی تو جمکران رفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام پریسا جون خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش به حالت !!!!!!!!منم فکر کنم دوبار رفتم !!!!!!!!!!!!آره جای خیلی با صفاییه
خوش به حالت که نیمه شعبان اونجا بود ی منم خیلی دلم می خواد یه بار نیمه شعبان برم ولی بابا میگم خیلی شلوغه نمیشه !!!!!!!!!
راستی بچه کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چند سالته؟؟؟؟؟؟؟؟
البته اگه مشکلی نداره به سوال هام جواب بده
سلام
بالاخره اپیدم..!
سلام
لینکت کردم
دوست داشتی تو هم منو به لینکات را بده
سلام ممنون از حظور گرمت پریسا جان بازم به ما سر بزن اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن فدات بای
سلام آبجی پریسا جون حالت خوبه ؟؟؟؟؟زندگی وفق مرادتون هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من بار آخری که رفتم با خالم که مجرد بود به همراه خانواده رفتیم که بعد از دوهفته خالم شوهر کرد خیلی چسبید خیلی حال داد !!!!!!!!!
رفتی واسم دعا کن
کوچیک شما من هفده سال و یک ماه و دوازده روزه هستم رشته کاردانش ولی الان دارم برای کنکور میخونم واسم دعا کن که قبول بشم باشه آبجی !!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">