()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

دل بارانی

يكشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۱۷ ب.ظ
به نام نامی باران . . .

پلک هایم سنگین میشوند ..دلم برای باران تنگ شده است...

من به تماشای ابر های بارانی نشسته ام...

یک....دو.....سه...

نبض باران شروع شده است....

 و من انگار خشکم زده در این جاده های بی انتها....

میروم تا اولین قطره  های باران سهم دستانم شوند....

و باران دستانم را با مهربانی پر میکند...

در دلم غوغایی بر پاست؛ دلم به آسمان بارانی طعنه می زند.

قطرات باران به آرامی در دلم جمع می شود...

 دلم آبی می شود مثل دریا....

  • پریسا asemani

نظرات  (۱۹)

سلام..
وبلاگت خیلی قشنگه..
برام افتخاره که باهم تبادل لینک کنیم..
اگه موافقی...
منو با نام
دانلود همه چی
لینک کن بعد بهم خبر بده با چه نامی لینکت کنم..
آدرس سایتم: http://7danlod.blogfa.com
پیچ رنک گوگلم: 2
راستی!!!!
اگه خواستی میتونی نویسنده سایتم باشی
و با هم همکاری کنیم.
میتونی در مورد هر مطلبی بنویسی.
  • محمدجواد
  • اگه دو نفر لبه پرتگاهی باشند کدومشون رو نجات میدی؟ اونی که خیلی دوستش داری؟ یا اونی که خیلی دوست داره؟

    سلام


    ممنون میشم به من هم سر بزنی
    هیچ فکر کردی؛ وقتی مردم پشت سرت حرف میزنن چه مفهومی داره ؟ خیلی ساده است !
    یعنی اینکه تو دو قدم از اونها جلوتری...‬
    سلام ابجیییییییی
    چرا اپ می کنی خبرم نمی دی بیام ابجی؟
    خوبی؟
    من اپم و منتظر تووووووووووووووو!

    عمریست دلم چون صید در بند شده!
    ای دوست مگر قیمت دل چند شده؟
    سنگین شده سایه ات کجایی؟
    نکند یارانه دوستی هم هدفمند شده!
    برای ادم نابینا شیشه والماس فرقی نداره,پس اگه کسی قدرتوروندونست فکرنکن توشیشه ای,اون نابیناست
    .
    .
    .
    اپم
    زیبا بود .

    مرسی سر زدی گلم .
  • پــ❤ـــرنــیــانـ❤پـــ❤ـــریــسـا
  • _______________ %%
    ______________ %%%
    _____________ %%%%%
    ____________ %%%%%%
    _____________ %%%%
    _____________ %%%
    _____________ %%%
    _____________ %%%
    _____________ %%%
    _____________ %%%
    _____________ %%%
    _____________ %%%
    _____________ %%%__%%
    _____________ %%%__%__%
    _____________ %%%___%__%
    _____________ %%%___%___%
    _____________ %%%___%____%
    _______ %%____%%%__%____%
    ______ %__%__%%%%%%__%%
    ______ %___%%_____%____%%
    _______ %____%%%%%_%%
    ________ %___________%%
    _________ %_________%%
    _________ %%__SLM___%%
    ________ %%_________%%%
    _______ %%___upam____%%%
    ______ %%____zOd biya____%%
    _____ %%__mOntazeretam___%%
    _____ %%__________________%%
    _____ %%%________________%%
    ______ %%_nazar yadet nare_%%%
    _______ %%%______fadat __%%%
    _________ %%%%________%%%
    ___________ %%%%%%%%%
    سلام وبتون خیلی قشنگ عزیزم به وب منم سر بزن خوشحال میشم
    _______________,*-:¦:-*
    ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
    _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
    0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
    0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
    _0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
    ___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
    _____0♥000♥0,*-:¦:-*
    _______0♥0,*-:¦:-*
    _____0,*-:¦:-*
    ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
    __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
    _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
    _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
    __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
    ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
    ______*-:¦:-*_____0♥000♥0
    _________*-:¦:-*____0♥0
    ______________,*-:¦:-*
    ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
    ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆
    سلام عزیزم.من آپم با شعر دفتر حسن خوشحال میشم بیای
  • روی موج حسرت
  • سلام عزیزم
    چقدر بااحساس و زیبا مینویسی
    اپ قشنگی بود
    سلام خانم گلم عالی بود عزیزم اما الهی هیچوقت دلت و چشمت بارونی نشه
    آپم گلم .
    سلام

    آپـــــــــــــــــــــــــــــم...
    واقعا عالی بود :)

    پر از احساس های زیبا :)
    فریادها مرده اند،
    سکوت جاریست،
    تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است ، میگویند خدا تنهاست ما که خدا نیستیم چرا تنهاییم.
    ( دکتر شریعتی )
    سلام دوست جونی من
    خوبی؟
    من اپم!
    عزیز بودن زیباست
    و دوست داشتن هنر است
    ب یاد عزیز بودن زیباترین هنر است
    ابجی چرا نمیای وبم دیگه
    سلام ابجی
    مرسی ابجی جونم
    دشمنت شرمنده
    فووووووووووووووووووووووووت....
    فووووووووووووووووووووووووت....
    فووووووووووووووووووووووووت....
    فووووووووووووووووووووووووت....
    بیا شعما رو فوت کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    تولدت مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام،آپ کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">