()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

حضور

پنجشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۱۸ ق.ظ
ساده می آیی و گل وا می شود

                   رمز پیروزی هویدا می شود

                               خوب می آیی و می فهمی مرا

                                                     در دلم خورشید پیدا می شود

                                                                            یک قدم تا چشم شب خواهی گذشت

                                                          پلک تاریک زمان وا می شود

                                 جای دلتنگی غزل خواهم سرود

                     مهربانی رسم دنیا می شود

فصلهای تلخ غم گم می شوند

                    داغ دوریت، مداوا می شود

                                   با نگاهت فصل سبز آشنا

                                                      رویش گلهای زیبا می شود

                                                                                 تا تو آیی، خوب می دانم عزیز

                                               چشم و دل مشتاق و بینا می شود

                                 جمعه دل آرزو دارد، بیا!

             محشری دارد شکیبا می شود

یااباصالح جهان شیدای توست

                  عاشقی، دلشوره برپا می شود

                                                          قائم آل محمد، مهدیا

                                                                              با ظهورت فصل گلها می شود

"حسین خلفی نورآبادی"

  • پریسا asemani

نظرات  (۱۴)

سلام عسیسم .خیلی قشنگ بود .
خوشمل بود پری جون
نه گلم ناز بود
  • روی موج حسرت
  • سلام عزیزم
    خیلی دلنشین بود
    قلمت رقصان
    آن سوی دلتنگی ها همیشه خداییست که داشتنش جبران همه نداشته هاست.
    سکوت از نداشتن نیست، از بزرگواریست.برای همین هیچ وقت صدای خدا را نمی شنوی
    سلام
    وب زیبایی دارین
    عالی بود
    الهم عجل لولیک الفرج
  • پسر تبریزی
  • سلام
    وب زیبایی دارین
    بخصوص این هاشیه وبتون
    من با اجازتون یکی از آپ هات رون رو که خیلی خوشم امد
    برداشتم
    و با اسم وب شما گذاشتم رو وبلاگم
    خوشحال میشم
    اگه به وب من سر بزنید

    راستی اگه ناراحت بشین بگین بر میدرام
    یا علی
  • پسر تبریزی
  • سلام
    ممنون سر زدید
    اگه با تبادل لینک موافق باشید من رو به اسم پسر تبریزی لینک کنید
    بگین شما رو با چه اسمی لینک کنم
    ممنون
    سلام پریسا جون

    فردا امتحان دارم . دعام کن .

    ولی با این وجود آپ کردم . خوشحال می شم یه سری بزنی .
    سلام علیکم ابجی گلم
    خوبی عزیز
    مطالبت عین خودت بیستن
    موفق باشی
    گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت و گاه در اوج تمنا باید نخواست ...
    _______________###*_______*###
    ___________.*#####__سلام___#####*.
    __________*######_دوست گلم_######*
    ________*#######____________#######*
    _______*########.__________.########*
    ______*#########.__________.#########*
    ______*######@###*_______*###@######*
    _____*#########*###____###*#########*
    ____*##########*__*####*__*##########*
    __*###########_____*_*______###########*
    _############__________ ____############
    *##*#########_____آپ کردم____#########*##*
    *_____########__بدو بیا_________########
    _______#######_فقط نظر یادت نره ها_#####
    ________*######__منتظرتم___######*
    _________*#####*__________*#####*
    ___________*####*_________####*
    _____________*####______####*
    _______________*##*____*##*
    _________________*##__# #*
    __________________*####*
    _________________.######.
    _______________.#########*
    ____ _________.###########*
    _____________.####*__*######


    راستی تو نظر سنجی وبلاگمم شرکت کن خوشحال میشم.
    منتضظرم.....
    عالی بود.تبریک میگم
    پاسخ:
    آدرس ؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">