()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

بــاران

جمعه, ۹ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۵۰ ب.ظ
باران که می بارد تو می آیــــــی؛باران گل، باران نیلـــــوفــر                 

                 باران مهر و مـــــاه و آئینــــــه؛ باران شعر و شبنم و شبـــــــدر    

   


باران کــه می بارد تو در راهــــــی؛از دشت شب تا باغ بیداری            

            ز عطــر عشــــــــق و آشتی لبریز؛با ابر و آب و آسمــــــــان جاری




غم می گریزد، غصه می سوزد؛شب می گدازد، سایه می میرد          

            تا عطرِ آهنـــــگ تو می رقصد؛ تا شعــــــــــر باران تو می گیــــرد




از لحظــــه های تشنــــــه ی بیدار؛تا روزهای بی تو بارانـــــی               

         غم می کشد ما را و می بینی؛دل می کشد ما را تو می دانی
  • پریسا asemani

نظرات  (۱۴)

سلام ، وبلاگ خیلی خوبی دارین...
شما هم میتونین با لینک کردن سایت اینجا ، از حامیان ما باشین :
------
بانک اطلاعات مشاغل
لینک : www.injaa.com
------
ما برنامه های ویژه ای برای حامیانمان داریم ، به همین دلیل بعد از لینک کردن آدرس وبلاگ خودتون رو برای ما ایمیل کنین...
باز هم ممنون.
عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر و از عطر بهار. عشق یعنی یک تمنا، یک نیاز، زمزمه از عاشقی با سوز و ساز. عشق یعنی چشم خیس مست او، زیر باران دست تو در دست او
khoshhal misham linkam koni manam linket kardam
منم لینک کنید

دانلود فیلم آهنگ موزیک ویدیو زیر نویس و تریلر فیلم ها و سریال های ایرونی

http://delam-beshkane.blogfa.com

یه سر بزن ضرری نداره
salam abji
khubiam khubi?
are azizam
emtehan kheyli sangine
man fizik 1 ro miyoftam
movafagh bashi abjiiiiiiiii
khub azizam ap mikoni khabar bede
سلام عزیزم خیلی وب بود قربون تو خوش ذوق و سلیفم برم من

ببخش دیر اومدم عزیزم نبودم
  • mohamad joooooon
  • سلام عزیزم
    وبلاگت واقعا زیبا بود
    با تبادل لینک اگه موافقی منو با اسم کوپ کن بلینک بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم
    فعلا بای
    سلام گلم...
    تغییر دکوراسیون دادی...
    ای ول....
    بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
    سلام وب زیبایی دارید مطالبتون هم جالب به من سر بزنید نظر یادتون نره
    سلام،کریسمس مبارک...
    سلام گلم آپم دوست داشتی حتما بهم سر بزن
    سلام عزیزم...
    خبر ازما نمیگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه زود فراموش شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مرسی عزیزم .

    منم دعات می کنم گلم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">