()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

آدم ها

جمعه, ۱ مهر ۱۳۹۰، ۰۷:۵۰ ب.ظ

 

آدم های بزرگ درباره ایده ها سخن می گویند،

آدم های متوسط  درباره چیزها سخن می گویند،

آدم های کوچک پشت سر دیگران سخن می گویند.


آدم های بزرگ درد دیگران را دارند،

آدم های متوسط درد خودشان را دارند،

آدم های کوچک بی دردند.


آدم های بزرگ عظمت دیگران را می بینند،

آدم های متوسط به دنبال عظمت خود هستند،

آدم های کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند.


آدم های بزرگ به دنبال کسب حکمت هستند،

آدم های متوسط به دنبال کسب دانش هستند،

آدم های کوچک به دنبال کسب سواد هستند.


آدم های بزرگ به دنبال طرح پرسش های بی پاسخ هستند،

آدم های متوسط پرسش هایی را می پرسند که پاسخ دارد،

آدم های کوچک می پندارند پاسخ همه پرسش ها را می دانند.


آدم های بزرگ به دنبال خلق مسئله هستند،

آدم های متوسط به دنبال حل مسئله هستند،

آدم های کوچک مسئله ندارند.


آدم های بزرگ سکوت رابرای سخن گفتن برمی گزینند،

آدم های متوسط گاه سکوت را بر سخن گفتن ترجیح می دهند،

آدم های کوچک با سخن گفتن بسیار، فرصت سکوت را از خود می گیرند.

  • پریسا asemani

نظرات  (۲)

باید اقرار کنم که جزئه آدمای متوسط هستم!
از این وبت خــیلــــــــــــــــــــــی خوشم اومد! عالیــه! و مخصوصا از این پستت
راسی رفتی تو لینکدونیم!
  • رضا بابازاده
  • انسان قفسی است که در آن بلبل خداوند زندانیست. من هم مثل تمام طاووس ها عاشقم. من هم مثل همه آیینه ها به آه احتیاج دارم. دوست دارم به اندازه یک پروانه اجازه سوختن داشته باشم.من هم مثل تمام گلها جنون تماشا دارم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">