()

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی

وَمَن وَجَدَنی عَرَفَنی

وَمَن عَرَفَنی اَحَبَّنی

وَمَن اَحَبَّنی عَشَقَنی

وَمَن عَشَقَنی عَشَقْتُهُ

وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ

وَمَن قَتَلته فَعَلَیَّ دیته

ومن علی دیته فانا دیته ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

زندگی زیباست
زنگی تلاطمی همچو دریاست
گاه پایین گاه بالا
گاه داد و گاه بیداد
زندگی باران است
شرشر لحظه هایش
بی نهایت زیباست
زندگی زیباست
چون خدا با ماست...

: پریسا

_♥♥___♥♥♥__♥♥___♥♥

پست ها از خودم نیستند
مگر اینکه زیرشان
نوشته باشم !

کلمات کلیدی

اینجا جای ماندن نیست

يكشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۳۳ ق.ظ


چند روز زندگی را تنها گاه پریدن می دانم.

شاید سخت باشد اینکه همیشه در این اندیشه باشیم : " پرواز سخت است! "

باید آموخت که انسان خلق شده است برای " حرکت " و نه " ایستایی "

برای پریدن و اوج گرفتن.

که اگر جز این بود آفرینش او را بی معنا می دانستم.

بایدرفت

           باید شد،

                         نباید ماند


اینجا جای ماندن نیست

                          باور کن

  • پریسا asemani

نظرات  (۸)

سلام

مر30 منم لینکتون کردم

بازم سر بزنید

راستی هر وقت اپ کردید اگه خواستید خبرم کنید
سلام عزیزم حالت خوبه مرسی از اینکه بهم سر زدی واقعا خوشحالم کردی
وبلاگ فوق العاده زیبا و دلنشینی داری عزیزم آپتم عالی بود پر از معنا

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد...لحظه هایت ارام
لینکت کردم بوسسسسسسسسسسسسس
سلام عزیزم آره منم به همین نتیجه رسیدم دیگه اینجا جای ما نیست






.❀آپم
..❀❀
....❀❀❀
.....❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀آپ__م
........❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
............❀❀❀❀❀❀❀❀آپ_______________م دوست عزیز
سلام

دوست خوبم

اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم

اگه بیای خوشحال میشم
سلام همسفر...
مرسی از حضورت...
شما لینک شدید...
با نام مسافر لینک کنید...
البته اگه خواستید لینک کنید...
فدای دلهای شکسته...
مسافر...
سلام عزیزم ابجی گلم خیلی گلی
من هیچ وقت وبی رو به قشنگی وبت ندیدم با اجازت لینکت کردم
یاعلی درپناهخدا
سلام گلی
ممنونم که اجازه دادی از مطالب وبت استفاده کنم
سلاااااااااااااااااااام عسیسم ممنون که بهم سر زدی.....خیلی خوشحال شدم وبت خیلی خوشگلو با احساسه.....بازم بهم سر بزن منتظرت میمونم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">